Athena’s Turnshow

Turnclub Athena

Athena’s Turnshow

300 300 mensen hebben dit evenement bekeken.

HoursMinutesSeconds

Klaar voor een ontspannende namiddag vol spektakel?

Hou je van popcorn en frisse drankjes terwijl je geniet van een onvergetelijke show?

Dan is Athena@ the Movies precies wat je zoekt!

Op zondag 2 juni zullen alle Athena-leden, groot en klein, aan het werk te zien zijn tijdens ons jaarlijkse turnshow.

De topsporthal zal omgetoverd worden tot 1 grote cinemazaal, waar je van de ene in de andere Athena-verbazing zal vallen.

Wie?

Alle Athena-leden, groot en klein !!

Wanneer?

Zondag 2 juni 2024

Timing?

• Deuren open: 13u00
  • Start show: 14u00
  • Einde voorzien rond 17u00

Het gedetailleerd programma van de show wordt begin mei meegedeeld.

Waar?

Topsporthal Gent
Zuiderlaan 14
9000 Gent

Tickets?

Vanaf maandag 6 mei kunnen er online tickets worden aangekocht.

Er zijn verschillende formules beschikbaar:

• GOUD: 25 euro
  • ZILVER: 20 euro
  • BRONS: 15 euro

Kinderen TEM 10 jaar gratis toegang

Generale repetitie?

Zondagvoormiddag zullen we eerst nog een generale repetitie houden om de gymnasten al te laten kennismaken met de zaal en nog even de puntjes op de i te zetten.

Deze generale repetitie is voor alle leden die meedoen met het turnfeest, waarbij je via mail nog bericht zal krijgen wie we wanneer verwachten.

Enkel de kleuters hoeven niet mee te doen met de generale repetitie.

Zij worden om 13u in de Topsporthal verwacht, ook hier volgt meer gedetailleerde praktische info begin mei via mail!

Inschrijvingsformulier?

Omdat alle groepen intussen al volop in de weer zijn met de voorbereidingen voor deze show, vragen we om de deelname van jouw kind aan de turnshow te bevestigen via het deelnameformulier.

Mogen we vragen het deelnameformulier uiterlijk 1 mei in te vullen?

Zo kunnen we alle optredens en voorbereidingen hier optimaal op afstemmen. Het formulier kan je hier terugvinden.

=> Inschrijvingsformulier gymnasten

Doorloop Turnshow

Om alles optimaal te organiseren voor de grote show op 2 juni, organiseren we op zaterdag 4 mei een doorloop voor de gymstars beginners en gevorderden in Sporthal Bergenmeers.

Alle gymnasten gymstars beginners en gevorderden die zullen deelnemen aan het turnfeest, mogen langskomen op het doorloopmoment om daar alles voor het turnfeest te oefenen.

Concreet zullen we 1u vrijhouden voor de beginners (van 10u-11u) en 1u30 voor de gevorderden (11u-12u30).

Kan jouw kind niet meedoen met het turnfeest?

Op zaterdag 4 mei zal de gewone turnles op alle locaties doorgaan zoals gewoonlijk, jouw kind kan deze turnles dus gewoon volgen.

Tijdens het turnfeest zelf, op 2 juni, zullen er geen andere trainingen doorgaan.

Nog vragen? Aarzel niet om te mailen naar info@turnclubathena.be

Datum en tijd

02-06-2024 ⏱ 13:30 tot
02-06-2024 ⏱ 17:00

Evenement types

Deel met vrienden

WIL JIJ OOK GRAAG AANSLUITEN?